search
menu

هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa
امکانات کلی هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa


هتل پنج ستاره و لوکس آستوریا پاوالان یک استراحتگاه زیبا در پورتو پرینسسا است. این هتل با معماری خیره کننده، محیط سرسبز استوایی و امکانات رفاهی در سطح جهانی، مکانی عالی برای کسانی است که به دنبال آرامش، ماجراجویی و تجمل هستند. با توجه به نزدیکی به پارک پورتو پرینسسا سیتی بای واک، میهمانان این هتل می‌توانند به راحتی یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی پورتو پرینسسا را تجربه کنند. این اقامتگاه تنها چند قدم با سواحل خلیج هوندا فاصله دارد و ۶۲.۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی پورتو پرینسسا فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت درخواست کمک کرده و با رزرو هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، یک استخر ۱۱۵ فوتی و یک زمین بازی کودکان است. دسترسی به وای فای رایگان در این استراحتگاه امکان‌پذیر است. کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. برای راحتی میهمانان نیزخدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. در آستوریا پالاوان، میهمانان می‌توانند از امکانات جلسه و اتاق بازی استفاده کنند. مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی آبی را می‌توان در هتل انجام داد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کنار ساحل دوچرخه‌سواری کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از باشگاه تناسب اندام هتل استفاده کنند. کسانی که به دنبال آرامش هستند، می‌توانند از یک ماساژ آرام بخش در اسپا استراحتگاه لذت ببرند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان و کارکنان ایجاد نشود. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن ارائه می‌شود. از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خدمات دربان، سرویس اتاق، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. ورود به هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۱۲ به عنوان بزرگسال در نظر گرفته شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است و دارای ۹۸ اتاق با طراحی زیبا است که نهایت آسایش و آرامش را فراهم می‌کند.
انواع اتاق‌های هتل Astoria Pawalan Hotel Puerto Princesa عبارتند از:
• اتاق توئین لوکس
• اتاق استاندارد
• سوئیت یک خوابه
• سوئیت دو خوابه
• اتاق خانوادگی
• اتاق توئین یا دبل سوپریور
• اتاق سوپریور پلاس
اتاق‌های شیک با دکور زیبای هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا، مجهز به پخش‌کننده دی‌وی‌دی، قسمت نشیمن و ناهارخوری با مایکروویو هستند. حمام‌های خصوصی دارای وان، لوازم بهداشتی رایگان و امکانات دوش هستند. در اتاق‌ها تلویزیون صفحه ‌تخت، میز، تلفن، تهویه مطبوع و آشپزخانه کوچک وجود دارد و آنلاین شدن امکان‌پذیر است، زیرا وای فای رایگان در دسترس است.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه رایگان قاره‌ای به صورت بوفه‌ای در این هتل سرو می‌شود. هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا دارای یک رستوران است. این رستوران با منظره‌ای پانوراما از دریای سولو، آشپزخانه زیبایی دارد که میهمانان می‌توانند انواع غذاهای تازه‌ آمریکایی، چینی، ایتالیایی، کره‌ای، مدیترانه‌ای، بین المللی و غذاهای دریایی را تست کنند. امکان سرو غذا در داخل اتاق نیز وجود دارد.

فاصله هتل آستوریا پاوالان پورتو پرینسسا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی پالاوان: ۲۷۰ متر
فاصله تا جزیره فوندادو: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است